Exercițiu de opțiune de cablare

Știrile digera

Întinderea mușchilor este o componentă importantă a antrenamentului de forță.

Ajută mușchii să se recupereze mai repede și, de asemenea, le oferă un aspect elastic. Acest articol va analiza întinderea mușchilor pectorali, precum și exercițiile care funcționează cel mai bine. De ce ai nevoie de întindere?

exercițiu de opțiune de cablare

Pentru a răspunde la această întrebare, trebuie să luați în considerare ce se întâmplă cu mușchii în timpul antrenamentelor de forță. În timpul lucrului, fibrele musculare se contractă. După exercițiu, rămân comprimați ceva timp. După antrenament, mușchii pot fi în această stare pentru o zi.

exercițiu de opțiune de cablare

Cum ajută întinderea? Întinderea mușchilor după un antrenament ajută la relaxarea fibrelor musculare și la decuplarea lor. Astfel, organismul are nevoie de mai puțin timp pentru regenerarea mușchilor, ceea ce înseamnă că recuperarea va fi mai rapidă.

Exercitiu de pedalare

De aceea, după antrenamentul de forță, este recomandabil să se efectueze mai multe exerciții de întindere a grupului muscular care a fost supus la muncă. Mușchii pectorali Pieptul este o grupare musculară destul de mare, astfel încât poate dura mult timp pentru a se recupera dintr-un antrenament.

Exercițiul pentru întinderea mușchilor pectorali după un antrenament va ajuta la îmbunătățirea calității recuperării, precum și la reducerea timpului care va fi alocat pentru regenerare.

  1. Depozit minim de opțiuni binare 5
  2. Exerciții pe mușchii pectorali superiori: instrucțiuni pas cu pas pentru execuție și rezultate Exerciții pe mușchii pectorali superiori: instrucțiuni pas cu pas pentru execuție și rezultate admin Comments 0 Comment Bărbații deseori caută un exercițiu pe mușchii pectorali superiori care îi va ajuta să găsească o figură atletică.
  3. Pictograma bitcoin
  4. Cablarea la propriu în garaj: diagrama, cablarea, instalarea
  5. Cum să întinzi mușchii pectorali? Exerciții și sfaturi | Știrile digera
  6. Încălzire necesară pentru încălzirea complexă a tuturor mușchilor - aproximativ 10 minute Puneți mâinile pe umeri și rotiți-vă mâinile înainte și înapoi.
  7. Exercițiu pentru creșterea sânilor.
  8. Tranzacționarea de opțiuni binare fără depozit

Pieptul funcționează activ în următoarele exerciții: Banc de presă culcat. Cablarea pe o bancă înclinată. Împingeri pe barele inegale. Împingeri de pe podea.

Când instalați cablarea într-un garaj, este mai bine să utilizați un cablu cu conductoare de cupru.

Reducerea mâinilor într-o încrucișare. Dacă antrenamentul constă în exerciții, care implică în principal pieptul în muncă, atunci toate secțiile sale trebuie întinse.

exercițiu de opțiune de cablare

Următoarele sunt exerciții care vă ajută să faceți acest lucru. Exerciții de întindere Primul exercițiu se realizează folosind o ușă sau alte două suporturi. Este necesar să stați în fața deschiderii, să ridicați mâinile în părțile laterale și să le sprijiniți de suporturi.

Apoi faceți un pas înainte pentru ca mâinile să rămână în aceeași poziție. Astfel, ei sunt conduși înapoi. Înaintați în măsura în care permite elasticitatea musculară.

Ce mușchi funcționează atunci când fac exerciții fizice

Dacă se resimte tensiunea, este necesar să rămâneți în această poziție timp de de secunde. Dacă nu este suficient, atunci puteți merge mai departe. Pentru al doilea exercițiu, veți avea nevoie de aceeași ușă sau traversă. Este necesar să stați astfel încât suportul să fie în spate la o distanță de de centimetri. Luând mâna înapoi, trebuie să apucați suportul și să întoarceți torsul în direcția opusă pentru a crea tensiune. După ce ați simțit întinderea, ar trebui să vă mențineți și în această poziție timp de de secunde, apoi să vă ridicați în sus pe suport cu Am renunțat la tranzacționarea opțiunilor parte și să repetați cu exercițiu de opțiune de cablare mână.

Antrenament complet pentru corp

Al treilea exercițiu pentru întinderea mușchilor pectorali se realizează fără nicio adaptare. Trebuie să te ridici drept. Țineți-vă mâinile în spatele castelului și ridicați-le treptat în spatele spatelui, menținând articulația cotului îndreptată.

Trebuie să-l ridicați la un asemenea nivel până când simțiți o întindere în mușchii pectorali, precum și biceps. Dacă nu aveți suficientă elasticitate pentru a ridica la înălțimea dorită, puteți recurge la ajutorul unui partener sau puteți face un exercițiu cu un prosop.

Dar trebuie să vă concentrați asupra exercițiu de opțiune de cablare sentimente: dacă simțiți durere, trebuie să încetați să o faceți.

Întrebare răspuns

Acest exercițiu este excelent pentru întinderea mușchiului minor pectoral. Sfaturi Nu vă întindeți dacă mușchii nu sunt încălziți. Desigur, dacă exercițiul se face după antrenament, acest articol poate fi îndepărtat, dar dacă este efectuat într-o zi separată, atunci ar trebui să vă încălziți bine, altfel puteți fi rănit. Pentru un grup de mușchi, nu trebuie să se facă mai mult de două exerciții de întindere după antrenament.

Ce mușchi sunt implicați: un mușchi care extinde coloana vertebrală, bicepsul șoldului; Mușchi asistenți: mușchi gluteus maximus musculare; Mecanica: multi-articulație; Tip: tracțiune; Nivel de experiență: pentru începători, pentru nivel intermediar, pentru avansat. Hiperextensia este un exercițiu de forță efectuat în roman un scaun care oferă sprijinul necesar în timpul performanță. Dacă exercițiul este corect din punct de vedere tehnic, acesta poate întări semnificativ mușchii spatelui inferior, cortexului, feselor. Acest lucru se datorează faptului că nu este atât de bine.

Cea mai bună opțiune este un exercițiu după antrenament pentru un grup specific timp de de secunde. Întinderea mușchilor pectorali poate fi foarte dureroasă.

Interesantpublicații